stevenenremco.reismee.nl

Welkom op mijn Reislog!

Hallo en welkom op mijn reislog!

Dé plaats om op de hoogte te blijven van alle avonturen en ervaringen tijdens deze reis. Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waar ik me bevind en waar ik ben geweest! Meer informatie over mijzelf en de reis die ik ga maken vind je in het profiel.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Ik zie je graag terug op mijn reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met me meereist!

Groetjes,

steven

Reacties

Reacties

Maaike

Lieve Steven en Remco,

Jeetje.... ik had zo graag gewild voor jullie dat de reis anders was begonnen, maar goed... het is nu eenmaal niet anders en we hopen dat nu jullie daar zijn het gewoon goed aan het komen is.

Wil jullie alleen even melden dat het hier nog redelijk rustig is in de buik, ben er wel klaar voor eigenlijk.
De babykamer is zo goed als klaar, als Noah straks ligt te pitten ga ik de tekening daar afmaken. We moeten nog een plank ophangen boven de commode, maar goed, dat is snel genoeg gedaan volgens mij.
Afgelopen vrijdag heb ik voor het eerst prinsesheerlijk in de tuin gezeten en heb er zelfs een kleur van overgehouden.... kon ik ook wel gebruiken...haha

Nou lieverds, let goed op elkaar en ehm... hou ons hier een beetje op de hoogte van de ontwikkelingen en ervaringen....

Veel liefs en een kus van ons drie

Cornelis

goed verhaal hoor wat kun jij leuk schrijven..

Hans Paalman

Goed verhaal Steven/Remco. Staan die zuilen nog in Melbourne die eik ur vuur spuwen? Gelukkig alles goed gegaan met de CC. Als je van Melbourne naar Sydney reist kom je lang en geweldig natuurgebied waar ik een smet mijn Toyota in verdwaald ben,'smorgens om 10 uur erin en de volgende dag om 3 uur 'snachts er weer uit met een lekke band. Gedurende de gehele tijd niemand teen gekomen. Wel de moeite waard. In mijn tijd waren er nog twaalf apostelen nu zie ik er nog maar twee het gaat du achteruit blijkbaar. Zou het aan de Paus liggen? Volgens mijn geheugen is er ook nog iets met Williams eiland? of eeen naam die aar op lijkt, waar een strand is met zand als je daar oploopt dan kraakt het. Enfin genoeg te zien en te doen. Ik zal met genoegen het vervolg lezen veel plezier Pa.

Anomaly

Rovers,

Ik heb een berichtje gestuurd naar marnix.ravesteijn@gmail.com en jullie ingekopieerd (naar Steven's prive adres). Ik hoop dat het aankomt. Succes!

tineke(tienie mienie)

Wat een slechtte start maar volgens mij zijn jullie volop aan t genieten.Het camperen wilde in t begin ook nog niet helemaal lukken als jullie terug zijn komen jullie maar bij ons op de camping verwennen we jullie met lekkere koffie en verwennen we jullie met lekker eten van de electrische bbq .Tot die tijd blijf ik genieten van de heerlijke verhalen .Het lijkt wel een spannend boek nou nog veel plezier en blijf jullie volgen dikke kus

Anomaly

Rovers,

Ik ontving een antwoord terug van Marnix en vroeg me af of jullie nog aangehaakt zijn bij die gasten.

Overigens, qua prachtig uitzicht op de skyline van Sydney, heerlijke oesters en dito wijn moet je toch echt nog ff de boot nemen naar restaurant Doyles, in Watsons Bay. Zeker bij sunset een aanrader.

11 Marine Parade, Watsons Bay, Sydney
phone: (02) 9337 2007 Email: beach@doyles.com.au

Ik neem aan dat jullie Darling harbour al wel hebben ontdekt.

Kus

Rins

Ik ben een late meereizer..
Heb van alle reisverhalen tot .."en met Sydney" genoten!...èn gegrinnikt, omdat het af en toe op een slapstick lijkt - helemaal geweldig! Ik wilde altijd naar downunder, maar dat hoeft niet meer. Aan jullie reiverhalen heb ik meer dan genoeg!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!