stevenenremco.reismee.nl

weer aftellen geblazen

Nog een paar weken en dan is het weer zover, we gaan de horizon maar weer eens verbreden.

Na onze fantastische reis door oceanie hebben we nu besloten om weer eens richting het vertrouwde azie te vertrekken. we zullen oud en nieuw vieren in het voor ons inmiddels vertrouwde thailand en wel te verstaan in bangkok op khao san road. dit is voor het eerst dat we oud en nieuw zullen vieren met zweetplekken van de warmte inplaats van handschoenen aan tegen de kou, ben benieuwd. Na een paar dagen 'ploeteren' in thailand zullen we vertrekken richting Indonesie. Hoe we dit gaan doen en welke eilanden we zullen gaan aandoen (iniedergeval Bali en Lombok) kunnen jullie weer volgen op dit reisblog. Hoop van harte dat we jullie weer de aankomende tijd mooie verhalen en foto's mogen toesturen van een geweldige reis.

Groetjes Remco en Steven Paalman-Bunschoten

Reacties

Reacties

Karina

Ha! Heel goed heren, zo mag ik t zien, een goede keus. Maar eerst... tot vrijdag! Kus, k'tje.

Anomaly

Geen internet cafe op Bali?

mam JoZ

Hé, ik wist niet dat jullie de draad weer hadden opgepakt, toevallig zat ik nog eens op jullie site en zag dat Steven weer in de pen was geklommen. Nou leuk, dan kunnen we hier alles weer volgens inplaats van die SMS die 50 x doorgestuurd worden zonder enige reden! Ik hoop niet dat jullie daar een gepeperde rekening aan overhouden. Ik ga absoluut protesteren bij mijn provider, athans dat gaat P. natuurlijk doen! hahaha!
Ik weet inmiddels dat jullie op Bali zijn beland in een prachtig resort met houten huisjes van gedèk en een klamboe. Lekker ontspannen in een soort spa en lekker eten met uitzicht over de sawahs' Nou,. ik ben hélemaal niet jaloers, hoor!
En nog een jeepje gehuurd. Alhoewel een gids daar ook fijn is hoor, want die weet precies waar de leuke dingen zijn en het lekkere eten!
tja... mam weer hè.
Tot weer gauw een stukje over Bali....
Doei

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!